1. Grupa docelowa
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, niejednokrotnie podświetlane bilbordy albo znaki na zewnątrz budynków w celu promowania produktów oraz usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jak przystanki autobusowe i centra handlowe. Obejmuje również bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy oraz znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to duże plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg bądź innych obszarów o wysokim natężeniu ruchu, które zazwyczaj reklamują produkt albo usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.
2. Lokalizacja
Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej jest bardzo ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu winien składać się na typu reklamowanego artykułu albo usługi, grupie docelowej oraz budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę mnóstwo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz również dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, nim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się niebanalnymi pomysłami na reklamy zewnętrzne
Oryginalne pomysły na reklamy zewnętrzne są ważne, żeby dać się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była realizowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w której wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który wybierał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, dlatego była tak różna z tego, co robili wszyscy inni.
Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie a jak dać im wartość, której również nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy towar, możesz chcieć zareklamować go w niekonwencjonalny sposób, by ludzie zauważyli to, jak idą ulicą bądź przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.